MENU

Moto Guzzi V100 Mandello

od 369 900 Kč

Varianta Moto Guzzi V100 Mandello

Výkonný, charismatický a nabitý inovativními technologiemi. Model V100 Mandello otevírá nové století značky Moto Guzzi a kombinuje komfort stroje typu Tourer s charakterem a výkonem skutečného Roadsteru. Snadno ovladatelný a mimořádně všestranný motocykl interpretuje slavný odkaz motocyklů Mandello prostřednictvím nesčetných vytříbených estetických detailů a jízdních zážitků, které jednoduše neznají pojem kompromis.

Blu Oceano
  • Blu Oceano
  • Grigio Titanio

Cena od

369 900 Kč

    Moto Guzzi V100 Mandello stručně

    Adaptivní aerodynamika

    Adaptivní aerodynamika

    Moto Guzzi V100 Mandello je prvním motocyklem na světě, který využívá adaptivní aerodynamiku, jež snižuje tlak vzduchu na jezdce nastavením polohy deflektorů v závislosti na rychlosti a zvoleném jízdním režimu. Součástí je také nastavitelné čelní sklo, které se aktivuje tlačítky na řídítkách, což umožňuje snížit tlak vzduchu až o 22 % a optimalizovat jízdní vlastnosti za všech podmínek.

    Zlaté detaily

    Zlaté detaily

    V100 Mandello kombinuje kompaktní karoserii a sportovní proporce s originálními detaily a povrchovými úpravami, jako jsou disky kol ve zlaté barvě. Štíhlé a elegantní linie jsou vytvarovány kolem výrazně vyhlížejícího motoru a tvarované palivové nádrže, zatímco klasická esence Moto Guzzi se projevuje na nádrži a v prořezech na bocích, což je pocta legendárnímu modelu Le Mans z roku 1976. Kapotáž pak vzdává hold modelu Le Mans 850 III z roku 1981.

    Ve znamení orla

    Ve znamení orla

    Tvar modelu V100 Mandello dokresluje full-LED osvětlení a DRL světla ve tvaru orla, symbolu dokonalosti značky Guzzi. Elegantní estetiku doplňují přepracované bezpečnostní standardy díkyšestiosé platformě IMU, která v reálném čase vypočítává náklon motocyklu a kalibruje ABS v zatáčkách pro větší stabilitu, zatímco čtyřúrovňová kontrola trakce upravuje smyk zadního kola.

    Technická specifikace

    MotorKapalinou chlazený 90° podélně uložený vidlicový dvouválec. Rozvod DOHC se čtyřmi ventily na válec
    Objem motoru1042 cm3
    Vrtání a zdvih96 x 72 mm
    Maximální výkon115 k (84,6 kW) při 8 700 ot./min
    Max. točivý moment105 Nm při 6 750 ot./min
    Převodovka6 rychlostí
    Koncový převodHnací hřídel
    Přední odpruženíHydraulická teleskopická 41mm vidlice, nastavitelné předpětí a tlumení odskoku
    Zadní odpruženíHliníková jednostranná kyvná vidlice s jedním tlumičem na levé straně, předpětí pružiny nastavitelné pomocí kolečka, nastavitelné tlumení odskoku
    Přední brzdaDva 320mm kotouče z nerezové oceli, radiální třmeny Brembo se čtyřmi protilehlými pístky a kovovou opletenou hadicí
    Zadní brzda280mm kotouč z nerezové oceli, Brzdový třmen Brembo se dvěma samostatnými písty. Náklonové ABS Continental
    Přední koloZ hliníkové slitiny, 3.5” x 17”
    Zadní koloZ hliníkové slitiny, 6.0” x 17”
    Výška sedla815 mm
    Objem palivové nádrže17 l (včetně rezervy 3,5 l)
    Provozní hmotnost233 kg (Hmotnost motocyklu připraveného k jízdě, se všemi provozními náplněmi a 90 % paliva)
    Emisní normaEuro 5
    Emise C02118 g/km
    Spotřeba4,7 l/100 km
    VýbavaFull LED světlomety s DRL, náklonové svícení, LED blinkry, ABS a Moto Guzzi Traction Control, tempomat, jízdní režimy, barevná TFT přístrojová deska, adaptivní aerodynamika, elektricky nastavitelné plexisklo.

    Podobné modely

    POTŘEBUJETE PORADIT?
    NAPIŠTE NÁM
    Využíváme soubory cookies!
    Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.