Příslušenství v hodnotě 10 000 Kč zdarma. Akce platí pouze v říjnu.

Moto Guzzi V7 Special

od 249 900 Kč

Varianta Moto Guzzi V7 Special

Mistrovské dílo, které kombinuje minimalistický styl a nezaměnitelný postoj Moto Guzzi, dostalo ikonický příčný dvouválec do V a extra porci výkonu, která přináší nevídaný zážitek z jízdy. Jedinečný duch originálu však zůstává nedotčen. Díky propracovanému rámu a ergonomii, výjimečné ovladatelnosti a stabilitě nabízí V7 Stone dostatek pohodlí pro jezdce i spolujezdce.

Bianco
  • Bianco
  • Nero Smeraldo

Cena od

od 249 900 Kč

Moto Guzzi V7 Special stručně

Charakter Moto Guzzi

Charakter Moto Guzzi

Vzduchem chlazený V-twin motor s úhlem natočení 90° a kardanovým pohonem, splňuje normu Euro 5+, má objem 853 cm3 a nabízí výkon 67,3 k při 6 900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4 400 ot/min. Vyniká zejména ve středních a nižších otáčkách. Jednoduše řečeno – pokročilý výkon, vyšší účinnost a samozřejmě nezaměnitelný zvuk Moto Guzzi.

Vyladěná elektronika

Vyladěná elektronika

Vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire zajišťuje optimální přenos výkonu, zatímco systém MGCT (Moto Guzzi Traction Control) – s možností deaktivace – spolupracuje s jízdními režimy ROAD a RAIN a poskytuje podporu v různých podmínkách. ABS se stará o bezpečné brzdění a tempomat zvyšuje komfort na delších cestách. Motocykl je vybaven full LED osvětlením s denními světly (DRL) a digitálním přístrojovým panelem

Věrná svému původu

Věrná svému původu

Ikonický design modelu V7 Special se projevuje chromovaným madlem spolujezdce, vyplétanými koly s lesklými kanálky a černými kryty nábojů, chromovanými světlomety a DRL světly, které vytvářejí nezaměnitelnou siluetu orla Moto Guzzi. Palivová nádrž o objemu 21 litrů, největší v kategorii, rámuje motor do V, zatímco krátký zadní blatník a koncovky výfuku dodávají elegantní vzhled liniím motocyklu. Frézované chladicí žebrování na hlavách válců a klíček zapalování s logem odrážejí legendární preciznost Moto Guzzi v detailech.

Technická specifikace

TYP MOTORU Podélně uložený 90° V-twin, 2-válcový
CHLAZENÍ vzduchem
OBJEM MOTORU 853 cc
VRTÁNÍ A ZDVIH 84 x 77 mm
MAXIMÁLNÍ VÝKON 65 koní (47,8 kW) - 6.800 ot/min. (Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2)
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 73 Nm - 5.000 ot/min.
EMISNÍ NORMA Euro 5
EMISE CO2 119 g/km
SPOTŘEBA 4,9 l/100 km
PŘEVODOVKA 6 rychlostí
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE 21 l (4 litry rezerva)
VÝŠKA SEDLA 780 mm
SUCHÁ HMOTNOST 203 kg
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST 223 kg (Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi kapalinami, se standardní výbavou a s palivem o objemu nejméně 90 % využitelného objemu nádrže).
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Hydraulická teleskopická vidlice Ø 40 mm
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Oboustranná kyvná vidlice se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny
PŘEDNÍ KOLO Paprskové, 18" 100/90
ZADNÍ KOLO Paprskové, 17" 150/70.
PŘEDNÍ BRZDA Plovoucí kotouč z nerezové oceli Ø 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty.
ZADNÍ BRZDA Nerezový kotouč Ø 260 mm, plovoucí dvoupístkový třmen.
VYBAVENÍ LED směrovky a brzdové světlo, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, Standardní dvoukanálové ABS

Podobné modely

BENELLI IMPERIALE 400

Imperiale 400 - klasický motocykl inspirovaný modely z řady Benelli-MotoBi z 50. let 20. století s typickými prvky vintage stylu jako je kulaté přední světlo a směrovky, kulatý ukazatel rychlosti a otáčkoměr, palivová nádrž ve tvaru kapky či chromovaný výfuk.

Zjistit více
cena od 109 990 Kč
POTŘEBUJETE PORADIT?
NAPIŠTE NÁM
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.