MENU
Příslušenství v hodnotě 10 000 Kč zdarma. Akce platí pouze v říjnu.

Moto Guzzi V7 Stone

od 239 900 Kč

Varianta Moto Guzzi V7 Stone

Mistrovské dílo, které kombinuje minimalistický styl a nezaměnitelný postoj Moto Guzzi, dostalo ikonický příčný dvouválec do V a extra porci výkonu, která přináší nevídaný zážitek z jízdy. Jedinečný duch originálu však zůstává nedotčen. Díky propracovanému rámu a ergonomii, výjimečné ovladatelnosti a stabilitě nabízí V7 Stone dostatek pohodlí pro jezdce i spolujezdce.

Blu Profondo
  • Blu Profondo
  • Nero Ruvido

Cena od

od 239 900 Kč

Moto Guzzi V7 Stone stručně

Nezaměnitelný styl

Nezaměnitelný styl

Moto Guzzi V7 Stone kombinuje styl s precizními detaily. Největší nádrž ve své třídě – 21 litrů – je vytvarována mezi hlavami motoru do V a plynule navazuje na linie bočních panelů. Zkrácený zadní blatník a sportovně vyhlížející koncovky výfuku zdůrazňují čisté, dynamické křivky motocyklu. Celkový design doplňuje DRL denní svícení ve tvaru orla a hliníková kola s šestipaprskovými ráfky.

V-Twin motor

V-Twin motor

Pravá DNA Moto Guzzi: vzduchem chlazený dvouválec V-Twin s kardanovým pohonem nabízí výkon 67,3 k při 6900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4400 ot/min – nejlépe se mu daří v nízkém a středním pásmu, kde ti poskytne pořádnou dávku zátahu. Motor z Mandella, který nyní splňuje normu Euro 5+, prošel evolucí chlazení a sání, přesto si zachovává typický, nezaměnitelný zvuk Moto Guzzi.

Vyladěná elektronika pro maximální zážitek

Vyladěná elektronika pro maximální zážitek

Elektronická výbava Moto Guzzi V7 Stone činí jízdu ještě bezpečnější a intuitivnější. Vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire optimalizuje řízení výkonu, zatímco MGCT (Moto Guzzi Traction Control, kterou lze v případě potřeby deaktivovat) hraje důležitou roli tím, že se přizpůsobuje dvěma jízdním režimům. ROAD, pokud hledáš dynamickou a zábavnou jízdu, a RAIN pro lepší přilnavost na mokrém povrchu. Systém ABS zajišťuje kontrolu při brzdění a tempomat přináší větší komfort při krátkých cestách i delších výletech. Vše doplňuje digitální přístrojový panel a full LED světla s denním svícením (DRL).

Technická specifikace

TYP MOTORU Podélně uložený 90° V-twin, 2-válcový
CHLAZENÍ vzduchem
OBJEM MOTORU 853 cc
VRTÁNÍ A ZDVIH 84 x 77 mm
MAXIMÁLNÍ VÝKON 65 koní (47,8 kW) - 6.800 ot/min. (Dostupná i ve verzi s 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění třídy A2)
MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 73 Nm - 5.000 ot/min.
EMISNÍ NORMA Euro 5
EMISE CO2 119 g/km
SPOTŘEBA 4,9 l/100 km
PŘEVODOVKA 6 rychlostí
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE 21 l (4 litry rezerva)
VÝŠKA SEDLA 780 mm
SUCHÁ HMOTNOST 198 kg
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST 218 kg (Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi kapalinami, se standardní výbavou a s palivem o objemu nejméně 90 % využitelného objemu nádrže).
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Í Hydraulická teleskopická vidlice Ø 40 mm
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Oboustranná kyvná vidlice se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny
PŘEDNÍ KOLO Paprskové z lehké slitiny, 18" 100/90
ZADNÍ KOLO Paprskové z lehké slitiny, 17" 150/70.
PŘEDNÍ BRZDA Plovoucí kotouč z nerezové oceli Ø 320 mm, třmen Brembo se 4 protiběžnými písty.
ZADNÍ BRZDA Nerezový kotouč Ø 260 mm, plovoucí dvoupístkový třmen.
VYBAVENÍ Kompletní sada LED světel s denním svícením, LCD přístrojový panel, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, Standardní dvoukanálové ABS.

Podobné modely

BENELLI IMPERIALE 400

Imperiale 400 - klasický motocykl inspirovaný modely z řady Benelli-MotoBi z 50. let 20. století s typickými prvky vintage stylu jako je kulaté přední světlo a směrovky, kulatý ukazatel rychlosti a otáčkoměr, palivová nádrž ve tvaru kapky či chromovaný výfuk.

Zjistit více
cena od 109 990 Kč
POTŘEBUJETE PORADIT?
NAPIŠTE NÁM
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.