MENU
NOVINKA

NEW Yamaha Ténéré 700 /35kW

cena na dotaz

Jízda na Ténéré 700 znamená jízdu na legendě. Odolná konstrukce. Od nového nastavitelného odpružení přes pečlivě promyšlenou jízdní pozici až po elektronické pomocníky, které můžete v případě potřeby vypnout, je to motocykl schopný zvládnout jakýkoli terén. Tento všestranný motocykl, který je lehčí než konkurence a má motor vyladěný pro poskytování vysokého točivého momentu, je připravený na jakoukoli cestu a ztělesňuje ducha života na dvou kolech a smysl pro dobrodružství v nás všech.

NEW Yamaha Ténéré 700 /35kW Varianta

ICON BLUE
  • ICON BLUE
  • Frozen Titanium

Cena

na dotaz

    NEW Yamaha Ténéré 700 /35kW stručně

    Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 ccm EU5+

    Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 ccm EU5+

    Kritikou oceňovaný motor CP2, který byl v nejnovějším modelu Ténéré 700 aktualizován, těží z použití elektronické škrticí klapky YCC-T, která umožňuje řadu nových funkcí a vylepšenou křivku točivého momentu. Mezi novinky patří nové sání vzduchu a hladší řazení. Co se týče vnějších úprav, nový kryt spojky vám poskytne více prostoru pro nohy vsedě i vestoje.

    Nový design světlometů a kapotáže odvozený od rallye

    Nový design světlometů a kapotáže odvozený od rallye

    Nový design světlometů a kapotáže vzdává hold dědictví značky Yamaha v rallye. Silueta je klasická pro Ténéré, vpředu je vysoká a vertikální, vzadu nízká a lehká. Každý panel byl pečlivě navržen tak, aby se hmotnost snížila na minimum, a ikonická čtveřice LED světlometů byla rovněž přepracována pro dosažení svěžího a agresivního vzhledu a zároveň lepší osvětlení při jízdě v noci.

    Štíhlá a kompaktní kapotáž s plochým sedlem a přepracovanou palivovou nádrží

    Štíhlá a kompaktní kapotáž s plochým sedlem a přepracovanou palivovou nádrží

    Model Ténéré 700 byl pečlivě modernizován, aby nabízel ještě lepší obratnost při jízdě v terénu. Nová palivová nádrž byla posunuta dopředu a víčko palivové nádrže je umístěno níže pro lepší rozložení hmotnosti, zatímco užší tvar zlepšuje oporu kolen pro maximální kontrolu na všech druzích povrchů. To je doplněno novým plochým sedlem ve stylu rallye, které je úzké a usnadňuje přenášení váhy.

    Dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám

    Dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám

    Odolný dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám, který se osvědčil v závodním programu rallye Yamaha, kombinuje pevnost s nízkou hmotností. Kombinace krátkého rozvoru a malé šířky vytváří agilní motocykl s dostatkem prostoru pro přesouvání těžiště a vysoké odpružení poskytuje světlou výšku 240 mm pro zdolávání náročného terénu.

    Modernizované odpružení s velkým zdvihem

    Modernizované odpružení s velkým zdvihem

    Ténéré 700 má vysoký postoj a světlou výšku 240 mm díky kvalitnímu odpružení s dlouhým zdvihem. Přední 43mm vidlice s vysokou tuhostí je nyní plně nastavitelná a pro rok 2025 získala nové nastavení předpětí. Zadní část těží z modernizovaného plně nastavitelného zadního tlumiče se zásobníkem piggyback, který je navržen tak, aby pracoval v dokonalé harmonii s předním odpružením a poskytoval vysoký výkon i v těch nejnáročnějších podmínkách.

    Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy

    Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy

    YCC-T umožňuje dva jízdní režimy, takže si můžete zvolit mapu plynu, která nejlépe vyhovuje vašemu stylu jízdy. Režim Sport poskytuje nejostřejší odezvu na plyn, zatímco Explorer dodává výkon plynuleji.

    Další přednosti Ténéré 700

    Další přednosti Ténéré 700

    • ABS a TCS přepínatelné stisknutím tlačítka
    • 6,3palcový barevný TFT displej s konektivitou a navigací
    • Velká drátěná kola 21″/18″
    • Komponenty zaměřené na terén – jednodílné sedlo ve stylu ralley, robustní kryty rukou a kryt motoru
    • Nová intuitivní jednotka spínačů
    • K dispozici je i továrně snížená verze

    Technická specifikace

    Typ motoruKapalinou chlazený, 4taktní, 4ventilový, DOHC, 2válcový
    Zdvihový objem689 cm³
    Vrtání x zdvih80,0 mm x 68,6 mm
    Kompresní poměr11.5:1
    Maximální výkon50,0 kW při 9 000 ot./min.
    Maximální točivý moment68,0 Nm při 6 500 ot./min.
    Limited power version35,0 kW (47,6 k) při 8 000 ot./min
    Systém mazáníZásoba oleje v klikové skříni
    Typ spojkyMokrá, vícelamelová
    Systém zapalováníTCI
    Systém startováníElektrický
    PřevodovkaStálý záběr, 6rychlostní
    Koncový převodŘetěz
    Spotřeba paliva4,3l/100km
    KarburátorVstřikování paliva
    RámOcelový páteřový rám, dvojitý kolébkový
    Přední zdvihStandard: 210 mm; Low: 190 mm
    Systém předního odpruženíTeleskopická vidlice upside down, Ø 43 mm
    Systém zadního odpruženíKyvná vidlice, (kloubové odpružení)
    Zadní zdvihStandard: 200 mm; Low: 180 mm
    Přední brzdaHydraulická dvojitá kotoučová Ø 282 mm
    Zadní brzdaHydraulická jednoduchá kotoučová Ø 245 mm
    Stopa105 mm
    Úhel náklonu27º
    Přední pneumatika90/90 R21 M/C 54V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion
    Zadní pneumatika150/70 R18 M/C 70V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR
    Celková délkaStandard: 2.370 mm; Low: 2.350 mm
    Celková šířka935 mm
    Celková výškaStandard: 1.455 mm; Low: 1.440 mm
    Rozvor kol1595 mm
    Minimální světlá výška240 mm
    Mokrá hmotnost včetně náplní208 kg
    Kapacita palivové nádrže16 l
    Kapacita olejové nádrže3 l
    Výška sedlaStandard: 875 mm; Low: 860 mm

    POTŘEBUJETE PORADIT?
    NAPIŠTE NÁM
    Využíváme soubory cookies!
    Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.