MENU

Piaggio MP3 310

cena na dotaz

Varianta Piaggio MP3 310

Piaggio MP 310, které můžete řídit i s běžným řidičským průkazem skupiny B, zaujme svým odvážným, dynamickým designem inspirovaným nejnovějšími trendy v automobilovém designu. Detaily s jemnou metalickou povrchovou úpravou zdůrazňují ladné křivky skútru, zatímco sedadlo má šedou texturu a kontrastní šedé prošívání, které dokonale ladí s povrchovou úpravou. Tmavý čelní štít je vybaven bočními deflektory pro větší ochranu a pohodlí a elegantní zadní část dotváří moderní, elegantní design.

Grigio Grafite
  • Grigio Grafite
  • Bianco Luna

Cena

na dotaz

    Piaggio MP3 310 stručně

    Inspirováno světem automobilů

    Inspirováno světem automobilů

    Kromě robustního a elegantního rodinného charakteru se Piaggio MP3 vyznačuje také prvky inspirovanými nejnovějšími trendy v automobilovém designu. Sportovní přední část a dělená pětipaprsková kola jsou jasným odkazem na svět luxusních vozů. Piaggio MP3 je ideální volbou, pokud jsi držitelem řidičského oprávnění skupiny B a toužíš po bezpečnosti a skvělém výkonu, který ti umožní dominovat na městských i mimoměstských silnicích a stylově překonávat dopravní zácpy.

    Navrženo pro každodenní městské výzvy

    Navrženo pro každodenní městské výzvy

    Díky úspornému motoru Piaggio MP3, vynikající aerodynamice, ochraně proti povětrnostním vlivům a předním full-LED světlům pro optimální viditelnost budeš vždy dokonale připraven na jízdu ve městě. Sedadlo je navrženo pro tvé maximální pohodlí.  Do přihrádky pod něj se snadno vejde jedna integrální nebo dvě otevřené přilby a ještě zbude místo na další zavazadla. Prémiové pojetí se vztahuje i na technologické komponenty. Všechny skútry této rodiny jsou vybaveny prvky, jako je TFT displej, bezklíčové zapalování, tříkanálové ABS a ASR. S modelem Piaggio MP3 začíná skutečná revoluce v mobilitě pro každodenní dojíždění.

    Stabilita a agilita v jednom

    Stabilita a agilita v jednom

    Každá verze a objem motoru Piaggio MP3 je vybavena kloubovým čtyřramenným zavěšením předních kol, které zaručuje bezkonkurenční stabilitu v zatáčkách. Skútr je navržen tak, aby se skvěle ovládal a snadno parkoval. Je neuvěřitelně obratný při všech rychlostech a i na mokrém asfaltu nebo povrchu s nízkou přilnavostí má skvělou trakci, což zajišťuje kompaktní a bezpečnou jízdu.

    Technická specifikace

    MOTORJednoválcový, čtyřtaktní hpe
    OBJEM MOTORU310 cm3
    VRTÁNÍ A ZDVIH75 mm x 70,1 mm
    MAX VÝKON19,4 kW (26,4 CV) při 7500 ot./min.
    MAX TOČIVÝ MOMENT27,3 Nm při 6000 ot./min.
    ČASOVÁNÍ VENTILŮJeden vačkový hřídel nad hlavou (SOHC), 4 ventily
    PALIVOVÝ SYSTÉMElektronické vstřikování
    CHLAZENÍVodou
    PŘEDNÍ ODPRUŽENÍDvojitá kola s kyvnými rameny
    ZADNÍ ODPRUŽENÍVinuté pružiny a tlumiče
    BRZDYABS s kombinovaným brzdovým a pedálovým systémem - ASR
    PŘEDNÍ BRZDADva kotouče o průměru 258 mm
    ZADNÍ BRZDAJeden 240 mm kotouč
    PNEUMATIKYPřední 110/70-13” (x2) Zadní 140/60-14”
    DÉLKA/ŠÍŘKA/VÝŠKA2 035mm / 800 mm / 1 455 mm
    KAPACITA NÁDRŽE11 litrů
    SPOTŘEBA3,1 litru na 100km
    CO2 EMISE73 g/km
    VÁHA230 kg
    EMISNÍ TŘÍDAEuro 5+

    Podobné modely

    POTŘEBUJETE PORADIT?
    NAPIŠTE NÁM
    Využíváme soubory cookies!
    Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.