MENU

Vespa GTS 125 Super Tech

od 179 900 Kč

Varianta Vespa GTS 125 Super Tech

Vespa Gts Super má všechny charakteristické znaky rodiny Vespa Gts a je dynamickým, elegantním společníkem na cestách, který tě příjemně překvapí vyšší úrovní komfortu a špičkovou technologií. Připrav se na nová dobrodružství ve stylu Vespa Grand Touring, který tě zaujme, ať už se vydáš kamkoli.

Grigio Entusiasta Matt
  • Grigio Entusiasta Matt
  • Blu Energico Matt
  • Grigio Optimista Matt

Cena od

179 900 Kč

    Vespa GTS 125 Super Tech stručně

    14 koní čeká, jak otočíte zápěstím

    14 koní čeká, jak otočíte zápěstím

    Aktuální Vespu GTS SuperTech pohání poslední generace motoru 125 iGet s elektronickým vstřikováním paliva.  Maximálního výkonu 14 koní dosahuje motor při 8750 ot./min, maximálka točivého momentu je 12 Nm při 6750 ot./min. Motor je naladěný na časté rozjezdy a zastavení, které od motoru vyžadují pružnost a silný zátah. Vespa GTS SuperTech s ním vyniká při rozjezdu a zrychlování.  Díky Start & Stop Systému Vespa GTS s motorem 125 iGet spotřebuje pouze 2,6 až 3 litry paliva na 100 kilometrů. Jeho poslední verze nahradila tradiční startér. Místo něj je elektronické zařízení startéru integrované přímo na klikové hřídeli motoru. Lehké pootočení plynu stačí k okamžitému nastartování motoru, což probíhá naprosto potichu.

    Vespa GTS SuperTech bude váš guardiano

    Vespa GTS SuperTech bude váš guardiano

    Vespa GTS SuperTech má ve standartní výbavě dvoukanálový brzdný systém ABS, dávkuje ho poslední generace řídící jednotky ECU Bosch. Brzdový systém má nové třmeny a pumpy od Brembo. Brzdy slibují větší modularitu a výrazné zkrácení brzdné dráhy oproti jejich předchozí generaci. Odpružení skútru je komplet nové, továrna ladila hlavně přední monovzpěru, aby docílila větší stability jízdy ve vyšších rychlostech. Přední i zadní kolo Vespy GTS SuperTech má průměr 12 palců.

    Výbava, kterou si zamilujete

    Výbava, kterou si zamilujete

    Celá série Vespy GTS nabídne bezklíčové ovládání. Zjednoduší vám startování motoru, otevírání sedadla a zamykání řízení. Pro všechny zmíněné úkony stačí mít klíč od Vespy ve vlastní kapse. Už nemusíte nikam strkat klíč a nic odemykat a zamykat.  Původní spínač zapalování se zámkem v předchozí generaci Vespy je v aktuální nahrazený otočným knoflíkem. Motor se spouští obvyklým způsobem, pomocí tlačítka umístěného na pravém ovládacím bloku. Všechny světla- přední světlomet, zadní světlo i směrové blikače jsou modernizované a kompletně LED.

    Technická specifikace

    MOTORJednoválec, 4-takt, 4 ventily, elektronické vstřikování, i-get
    OBJEM MOTORU124,7 ccm
    VRTÁNÍ A ZDVIH52 mm x 58.7 mm
    VÝKON14 hp při 8.750 ot/min
    MAX TOČIVÝ MOMENT12 Nm při 6 750 ot./min
    SPOTŘEBA38.5 km/l
    CO2 EMISE60 g/km
    PALIVOVÝ SYSTÉMElektronické vstřikování
    CHLAZENÍVodou
    STARTÉRElektrický Start & Stop systém
    PŘEVODOVKAautomatická s variátorem
    SPOJKAAutomatická suchá odstředivá spojka s tlumiči vibrací
    RÁMOcelová karoserie se svařenými výztuhami konstrukce
    PŘEDNÍ ODPRUŽENÍJednostranná kyvná vidlice s vinutou pružinou a hydraulickým ovládáním
    ZADNÍ ODPRUŽENÍDvojitý hydraulický tlumič se čtyřpolohovým nastavením předpětí pružiny
    PŘEDNÍ BRZDAHydraulicky ovládaný 220mm kotouč z nerezové oceli
    ZADNÍ BRZDAHydraulicky ovládaný 220mm kotouč z nerezové oceli
    ABS/ASR SYSTÉMV základní výbavě
    PŘEDNÍ KOLOBezdušové 120/70 - 12”
    ZADNÍ KOLOBezdušové 130/70 - 12"
    DÉLKA / ŠÍŘKA / ROZVOR1 980 / 765 / 1 385 mm
    VÝŠKA SEDADLA790 mm
    KAPACITA NÁDRŽE7 litrů
    EMISNÍ NORMAEuro 5+
    PŘÍSTROJEbarevný TFT displej 4,3“
    VYBAVENÍABS, bezklíčové ovládání, automatický systém "Start/Stop", LED osvětlení, USB port, systém konektivity Vespa Mia, boční stojan

    Podobné modely

    POTŘEBUJETE PORADIT?
    NAPIŠTE NÁM
    Využíváme soubory cookies!
    Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.