MENU
NOVINKA

NEW Yamaha R9

cena na dotaz

Model R9 využívá osvědčenou závodní technologii a kombinuje ji s odborností uznávanou platformou tříválcového motoru, která v posledním desetiletí způsobila u značky Yamaha revoluci. Spojení této známé pohonné jednotky s vysokým točivým momentem a proslulé závodní preciznosti značky Yamaha vytváří dokonale vyvážený model Supersport, který je hoden svého postavení vlajkové lodi řady R.

NEW Yamaha R9 Varianta

Icon Blue
  • Icon Blue
  • Tech Black

Cena

na dotaz

    NEW Yamaha R9 stručně

    Čtyřtaktní tříválcový kapalinou chlazený motor CP3 o objemu 890 cm3

    Čtyřtaktní tříválcový kapalinou chlazený motor CP3 o objemu 890 cm3

    Model R9 je poháněn oceňovaným kapalinou chlazeným tříválcovým motorem Yamaha CP3 o objemu 890 cm3 s rozvodem DOHC a vstřikováním paliva se 4 ventily na válec. Vrtání a zdvih 78 mm × 62 mm a kompresní poměr 11,5: zajišťují vynikající točivý moment a dostatečný výkon. To v kombinaci s jemným ovládáním, které nabízí procesorem řízená škrticí klapka Yamaha (YCCT), zaručuje optimální výkon na závodní dráze i na silnici. Konečný převodový poměr, načasování zážehu a dávkování paliva jsou optimalizovány pro výkony supersportů.

    Nejlehčí hliníkový rám Deltabox na modelu Yamaha Supersport

    Nejlehčí hliníkový rám Deltabox na modelu Yamaha Supersport

    Rám z gravitačně litého hliníku ve stylu Deltaboxu byl vyvinut speciálně pro model R9 a jeho tuhost byla vyladěna pro sportovní výkony při nízkém i vysokém zatížení. Samostatná hmotnost rámu 9,7 kg z něj dělá nejlehčí rám, jaký kdy byl použit pro model Yamaha Supersport. Díky tomuto lehkému podvozku je celková hmotnost modelu R9 pouhých 195 kg, což zaručuje optimální poměr výkonu a hmotnosti.

    Agresivní aerodynamická kapotáž s přítlačnými křidélky

    Agresivní aerodynamická kapotáž s přítlačnými křidélky

    Model R9 je jedním z dosud nejúčinnějších motocyklů Yamaha z hlediska aerodynamiky, čehož bylo dosaženo kombinací konstrukce přední kapotáže vyvinuté na základě rozsáhlého testování v aerodynamickém tunelu. Přítlačná křidélka těsně pod světly snižují zvedání přední části stroje a zlepšují kontakt s vozovkou. Samotná křidélka snižují vztlak předního kola v přímém směru o 6–7 % a v kombinaci s předním spoilerem pod M-kanálem se tento účinek při průjezdu zatáčkou zvyšuje na přibližně 10

    Přední hlavní válec Brembo a třmeny Stylema spárované s 320mm brzdovými kotouči

    Přední hlavní válec Brembo a třmeny Stylema spárované s 320mm brzdovými kotouči

    Model R9 je vybaven závodními monoblokovými třmeny Brembo Stylema, které jsou lehké, tuhé a navržené tak, aby poskytovaly lepší kontrolu a stabilitu při brzdění. Brzdové hadičky opletené nerezovou ocelí a velké přední kotouče o průměru 320 mm zajišťují vynikající stabilitu a ovladatelnost, zejména při intenzivním brzdění. Radiální hlavní válec Brembo má pístek, který se pohybuje ve směru rovnoběžném s brzdovou páčkou a vyvíjí tlak lineárně podle toho, jak jezdec tahá za páčku, což přináší dokonalý pocit kontroly.

    Nová generace plně nastavitelného odpružení KYB

    Nová generace plně nastavitelného odpružení KYB

    Nová 43mm přední vidlice upside down KYB byla kompletně přepracována a nyní je vybavena individuálními regulátory odskoku a kompresním tlumením na levé a pravé noze vidlice. Každou z nich lze nastavit samostatně, přičemž pravá noha k tlumení odskoku a levá komprese, a to jak vysokorychlostní, tak nízkorychlostní. U zadního tlumiče lze nastavit předpětí, tlumení odskoku, kompresní tlumení a světlou výšku. Nové uspořádání přispívá k vysoce přesnému tlumení a nabízí lepší zpětnou vazbu od povrchu trati nebo silnice.

    Yamaha Ride Control s přizpůsobitelným nastavením

    Yamaha Ride Control s přizpůsobitelným nastavením

    Tři integrované jízdní režimy „Sport“, „Street“ a „Rain“ s továrním nastavením s různými úrovněmi pro různé podmínky doplňuje možnost přednastavit dva vlastní režimy a čtyři režimy Track.

    Další přednosti R9

    Další přednosti R9

    • Asistence pro jezdce citlivá na náklon včetně kontroly trakce, skluzu a brzd
    • Režimy výkonu, řízení startu a řízení zvedání
    • Řízení motorové brzdy a regulace skluzu
    • 5″ TFT displej s plnou konektivitou
    • Vybavení zaměřená na závodní dráhu včetně dělených řidítek a třetí generace systému QSS (Quick Shift), který umožňuje řazení nahoru i dolu bez spojky
    • Zaznamenávejte a anaylzujte data z jízdy pomocí Y-TRAC

    Technická specifikace

    Typ motoru4taktní; Kapalinou chlazený; DOHC; 4ventilový; 3 válec
    Zdvihový objem890 cm3
    Vrtání x zdvih78,0 mm × 62,1 mm
    Kompresní poměr11,5 : 1
    Systém mazánízásoba oleje v klikové skříni
    Typ spojkymokrá; vícelamelová
    Systém zapalováníTCI
    Systém startováníElektrický
    Převodovkastálý záběr; 6rychlostní
    Koncový převodŘetěz
    KarburátorVstřikování paliva
    Maximální výkon87,5 kW (119,0 koní) při 10 000 ot./min
    Maximální točivý moment93,0 Nm (9,5 kgfm) při 7 000 ot./min
    CO2 emission116 g/km
    RámDiamond
    Systém předního odpruženíteleskopická vidlice, Ø 43 mm
    Přední zdvih120 mm
    Systém zadního odpruženíkloubové odpružení; kyvná vidlice
    Zadní zdvih118 mm
    Přední brzdaHydraulická dvoukotoučová brzda, Ø 320 mm
    Zadní brzdaHydraulická jednokotoučová brzda Ø 220 mm
    Přední pneumatika120/70ZR17M/C (58W) bezdušová
    Zadní pneumatika180/55ZR17M/C (73W) bezdušová
    Úhel sklonu22°35
    Stopa94 mm
    Celková délka2 070 mm
    Celková šířka705 mm
    Celková výška1 180 mm
    Výška sedla830 mm
    Rozvor kol1 420 mm
    Minimální světlá výška140 mm
    Mokrá hmotnost včetně náplní195 kg
    Kapacita palivové nádrže14 l
    Kapacita olejové nádrže3,50 l
    POTŘEBUJETE PORADIT?
    NAPIŠTE NÁM
    Využíváme soubory cookies!
    Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.