MENU

ZERO DSR/X

DSR

od 689 900 Kč

Varianta ZERO DSR/X

Tungsten
  • Tungsten

Cena od

689 900 Kč

    ZERO DSR/X stručně

    PRECIZNÍ VÝKON. PRECIZNÍ KONTROLA

    PRECIZNÍ VÝKON. PRECIZNÍ KONTROLA

    S DSR/X je každá jízda zábavou: vzpřímená jízdní pozice, velká světlá výška, okamžitá akcelerace motoru Z-Force 75-10X. DSR/X si snadno poradí i s nejextrémnějším terénem. Nová konfigurace motoru poskytuje nejvyšší točivý moment, jaký kdy byl u motocyklů Zero k dispozici, neuvěřitelných 225 Nm. Obrovský točivý moment je více než dostatečný na to, aby DSR/X překonal jakýkoli terén. Předpětí zadního tlumiče lze nastavit pro plynulou jízdu při lehkém i těžkém zatížení. DSR/X je první elektrický motocykl vybavený systémem kontroly stability Bosch Offroad Motorcycle Stability Control (MSC) pro offroadové motocykly, která poskytuje dodatečnou bezpečnost, kontrolu a jistotu jezdcům všech úrovní a zkušeností, na silnici i v terénu, v širokém spektru podmínek.

    Kromě toho DSR/X podporuje také nová vylepšení Cypher III+, jako je rychlejší nabíjení, větší kapacita baterie, navigace nebo parkovací režim, který vám umožní pomalu zacouvat na ideální místo, ale umožňuje i pohyb vpřed pro překonávání obtížných překážek.

    *DSR/X je již v základu k dispozici se všemi vylepšeními Cypher III+.

    MOTOR Z-FORCE 75-10

    MOTOR Z-FORCE 75-10

    Jedinečný motor Z-Force 75-10X s přímým pohonem je speciálně vyladěný pro jízdu v náročném terénu. Motor poskytuje točivý moment 225 Nm a výkon 100 k, a díky tomu si DSR/X snadno poradí s každou překážkou anebo polyká kilometry maximální rychlostí 180 km/h. Proslulý synchronní motor Zero s vnitřními permanentními magnety a pasivním vzduchovým chlazením poskytuje prvotřídní výkon a účinnost a přitom nevyžaduje téměř žádnou údržbu

    KOMBINOVANÝ BRZDOVÝ SYSTÉM

    KOMBINOVANÝ BRZDOVÝ SYSTÉM

    DSR/X je náš první motocykl vybavený kombinovaným brzdovým systémem. Je řízen pokročilým integrovaným systémem kontroly stability Bosch (MSC), který se aktivuje okamžitě v případě ztráty trakce nebo smyku. Systém pak okamžitě aplikuje odpovídající množství brzdné síly vpředu i vzadu současně, čímž zajistí větší kontrolu při vyjíždění prudkých svahů, jízdě z kopce nebo na sypkém povrchu.

    ASISTENT ROZJEZDU DO KOPCE BOSCH

    ASISTENT ROZJEZDU DO KOPCE BOSCH

    Asistent rozjezdu do kopce Bosch Vehicle Hold Control se aktivuje při zastavení v prudkém svahu úplným sešlápnutím a uvolněním brzdového pedálu … úplným stisknutím a uvolněním brzdové páčky. Funguje jako dočasná parkovací brzda a usnadňuje řidiči zastavení v kopci. Jakmile přidáte plyn, brzdy se automaticky odbrzdí a umožní plynulý rozjezd do prudkého stoupání. Brzdový asistent Bosch Vehicle Hold Control se po třech minutách automaticky sám deaktivuje.

    POHON ŘEMENEM GATES S UHLÍKOVÝMI VLÁKNY ŘEMEN GATES S UHLÍKOVÝMI VLÁKNY HNACÍ ŘEMEN S UHLÍKOVÝMI VLÁKNY POHON KARBONOVÝM ŘEMENEM GATES

    Společnost Zero ve spolupráci s firmou Gates Carbon Belt Drive, lídrem v oblasti hnacích řemenů pro motosport, vyvinula pro model DSR/X zcela nový systém řemenového pohonu. Širší, pevnější a účinnější než kdykoli předtím je řemenový pohon DSR/X navržen s velkými řemenicemi, které zmenšují úhly ohybu a eliminují nečistoty z hnacího ústrojí. Tato kombinace nabízí odolnější systém pohonu, který je méně náchylný na namáhání v náročném terénu.

    JÍZDA, KTERÁ SI VÁS PODMANÍ

    JÍZDA, KTERÁ SI VÁS PODMANÍ

    Díky absenci emisí a hluku můžete s DSR/X prožívat jízdu intenzivněji a s menším dopadem na životní prostředí. Špičkový přímý pohon bez převodovky je tichý a neuvěřitelně plynulý, jízda na DSR/X si vás zcela podmaní. Všechny tyto technologie zajišťují prakticky bezhlučnou jízdu a bez emisí, která nabízí nové zážitky při každém dobrodružství, ať už při zdolávání ostrých zatáček horských průsmyků až po offroad, tam kde končí normální silnice.

    OKAMŽITÁ PŘIZPŮSOBITELNOST A PERSONALIZACE

    Nové prémiové příslušenství pro DSR/X doplňuje tento vynikající motocykl s velkým potenciálem, nejvýkonnější ve své třídě. DSR/X standardně nabízí pět jízdních režimů a každý z nich můžete pomocí aplikace Zero Next Gen změnit na off-roadový. Ať už jde o dobrodružný víkendový výlet nebo každodenní dojíždění do kanceláře, vyberte si jízdní režim, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám, nebo zvolit jiný, když se změní podmínky. Patentovaný systém Bosch Linked Braking rozpozná ztrátu trakce a aktivuje kombinované brzdy pro ještě lepší stabilitu. Asistent rozjezdu do kopce Vehicle Hold Control vám navíc umožní bezpečně zastavit v kopci nebo z kopce.

    JÍZDNÍ REŽIMY

    Můžete si vybrat jeden z mnoha předprogramovaných jízdních režimů: Sport, Street, Eco, Rain a Canyon. Jízdní režimy lze volit za jízdy prostřednictvím rozhraní na přístrojové desce a přizpůsobovat pomocí aplikace nové generace pro iOS a Android. Kromě těchto standardních režimů také vytvořit prakticky nekonečné množství vlastních jízdních profilů, které vyhovují vašemu individuálnímu stylu jízdy a jízdním podmínkám. Díky novým funkcím pro jízdu v terénu můžete ke kterémukoli z předprogramovaných režimů také přidat trakci Offroad a dosáhnete zcela novou úroveň kontroly v podmínkách s nízkou nebo proměnlivou trakcí bez ohledu na zvolený jízdní režim. Každý režim nabízí jiný výkonnostní profil v klíčových oblastech, jako je maximální rychlost, točivý moment, brzdění a rekuperace při volnoběhu a také kontrola trakce. Dokonce si můžete přizpůsobit i barvu a vzhled displeje. Můžete používat naše předprogramované režimy nebo si prostřednictvím aplikace vytvořit zcela vlastní režim od začátku

    CYPHER III+

    Nejinteligentnější operační systém pro motocykly, který je v současné době k dispozici, je ústředním prvkem Adventure motocyklů Zero. Kromě mnoha standardních možností nastavení je k dispozici i řada vylepšení, které umožňují další přizpůsobení jednotlivých výkonnostních parametrů. Model DSR/X se dodává se všemi vylepšeními Cypher III+ již v ceně. Mezi tyto upgrady patří rychlejší nabíjení, větší kapacita baterie, navigace na přístrojové desce nebo parkovací režim, který vám pomůže zaparkovat ve stísněných prostorech nebo zdolávat náročné překážky.

    KONTROLA STABILITY BOSCH MSC

    DÍKY NEPŘETRŽITÉMU SLEDOVÁNÍ ÚDAJŮ ZE SENZORŮ POMÁHÁ SYSTÉM MSC JEZDCI V TERÉNU I NA SILNICI PŘI AKCELERACI, BRZDĚNÍ, PŘI PRŮJEZDU ZATÁČKOU A JÍZDĚ V PŘÍMÉM SMĚRU BEZ OHLEDU NA TERÉN A PODMÍNKY. KOMBINACE SYSTÉMU BOSCH MSC, KTERÝ JE ZNÁMÝ DYNAMICKOU AKCELERACÍ A LEPŠÍ STABILITOU, A OPERAČNÍHO SYSTÉMU CYPHER III+ UVOLŇUJE PLNÝ POTENCIÁL SYSTÉMU MSC OFFROAD. VÝSLEDKEM TÉTO KOMBINACE JE NEJLEPŠÍ SYSTÉM ABS PRO JÍZDU V PŘÍMÉM SMĚRU, KONTROLA BRZDĚNÍ V ZATÁČKÁCH, KONTROLA TRAKCE A TOČIVÉHO MOMENTU. TO ZAJIŠŤUJE MAXIMÁLNÍ ÚROVEŇ BEZPEČNOSTI ŘIDIČE A KONTROLY NAD JÍZDOU

    ODPRUŽENÍ SHOWA

    Zcela nové přední a zadní odpružení je vyladěné tak, aby udržovalo pneumatiky v neustálém kontaktu s vozovkou, poskytovalo kontrolovanou, pohodlnou a agilní jízdu po dálnici I bezkonkurenční schopnosti v terénu. Plně nastavitelné odpružení se zdvihem 190 mm vpředu i vzadu poskytuje dostatečný zdvih potřebný pro jízdu v terénu. Zadní tlumič má možnost ručního nastavení předpětí, které umožňuje nastavit ideální jízdní výšku v závislosti na zatížení.

    DESIGN A TECHNOLOGIE

    DSR/X je navržen pro dobrodružství. Zcela nový podvozek využívá všechny naše nejnovější a nejpokročilejší technologie a je optimalizován pro extrémní pevnost, minimalizaci hmotnosti a maximální schopnosti. Elegantní moderní design a jízdní geometrie v kombinaci s promyšlenou ergonomií zajišťují kontrolu, která vzbuzuje důvěru a jistotu při jízdě. Nejmodernější

    technologie, které inspirovaly design modelu DSR/X, se promítají i do široké škály robustního příslušenství navrženého výhradně pro DSR/X. Model DSR/X nově definuje možnosti elektrických Adventure motocyklů, abyste se vy mohli vydat, kam vás srdce … cesta … dobrodružství zavede.

    RÁM

    Ocelový příhradový rám byl vyvinut s cílem maximalizovat pevnost a zároveň co nejvíce minimalizovat hmotnost. Pohonná jednotka je optimálně umístěna z hlediska centralizace hmot. Rám DSR/X je rovněž optimalizován pro potřeby motocyklů Adventure, aby se zvýšila světlá výška. Umístění motoru přímo v ose kyvné vidlice v kombinaci s odpružením Showa Adventure nabízí agilní řízení s plnou kontrolou. DSR/X také nabízí několik různých úložných prostor pro vaše věci s celkovým objemem 28 litrů.

    PŘÍSLUŠENSTVÍ NAVRŽENÉ PRO DOBRODRUŽSTVÍ

    DSR/X nabízí řadu účelně navrženého příslušenství, které umocňuje zážitek z Adventure jízdy. Různé úložné prostory a nastavitelné čelní plexi zvyšuje pohodlí jízdy. DSR/X je navržen pro širokou škálu originálního příslušenství speciálně navrženého pro zvýšení kapacity a umocnění stylu Adventure. Volitelné příslušenství zahrnuje například boční kufry, ochranný kryt motoru, čelní plexi, plachtu, bike mat, zadní Top Case kufr, přídavnou baterii pro prodloužení dojezdu a mnoho dalšího. Všechny dostupné možnosti přizpůsobení najdete na ZERO MOTORCYCLES

     

    PROZKOUMEJTE VZDÁLENÉ OBZORY

    DSR/X je vybaven naším nejvýkonnějším akumulátorem Z-Force s nejvyšší kapacitou 17,3 kWh. Pokud si přejete ještě větší dojezd, můžete jej prodloužit pomocí volitelné přídavné baterie Power Tank a rozšířit tak celkovou kapacitu na neuvěřitelných 21 kWh. Díky veřejným i soukromým investicím je v Evropě stále se rozšiřující síť více než 375 000 veřejných dobíjecích stanic pro elektromobily a tato síť se celosvětově neustále rozšiřuje v průměru o 8 % ročně, a to i v těch nejodlehlejších lokalitách. Nabíjení elektrických vozidel nebylo nikdy dostupnější. Nabíjecí stanice lze pohodlně vyhledat pomocí aplikací jako je Plugshare.

    AKUMULÁTOR ZF 17,3 KWH

    Akumulátor Z-Force s kapacitou 17,3 kWh je náš akumulátor s nejvyšší kapacitou, který je vůbec poprvé použit ve zcela novém modelu DSR/X. S volitelnou přídavnou baterií Power Tank lze DSR/X nakonfigurovat až na kapacitu 21 kWh. Špičková výkonová a energetická hustota akumulátoru spolu s hliníkovým chladičem a rozhraním odvádějícím teplo zajišťují rovnoměrné chlazení článků pro maximální dlouhodobý výkon motoru. Všechny uvedené hodnoty vycházejí z testovacích podmínek. Hodnoty dojezdu dosažitelné v reálných podmínkách závisí na řadě faktorů jako je hmotnost jezdce, stav vozovky, počasí, stoupání, rychlost atd. Hodnoty dojezdu se u každého jezdce budou mírně lišit.

    RYCHLÉ NABÍJENÍ

    Náš variabilní systém rychlého nabíjení umožňuje konfigurovat SR pro různé úrovně nabíjení. DSR/X se dodává s již upgradovaným nabíjením 6,6 kW díky dodanému rozšíření Cypher. Kromě toho je možné zakoupit další nabíjecí modul o výkonu 6 kW (nutná instalace u prodejce), se kterým může DSR/X dosáhnout výkonu až 12,6 kW. (Nabití na 95 % trvá přibližně hodinu). DSR/X lze také nabít z běžné domácí zásuvky, a to přibližně za 10 hodin.

    STÁLE SE ROZŠIŘUJÍCÍ SÍŤ NABÍJECÍCH STANIC L2

    Kromě 8% ročního nárůstu počtu soukromých i veřejných dobíjecích infrastruktur, přední výrobci elektromobilů, jako například společnost Rivian, pracují na vlastní síti nabíjecích stanic kompatibilních s technologií Zero L2. V Evropě jejich počet rychle roste, a to na téměř 400 000 nabíjecích stanic. Pomocí aplikace, jako je Plugshare, lze snadno najít nabíjecí stanice ve svém okolí.

    Technická specifikace

    Dojezd město dle cyklu "Městský test" SAE J2982*290 km
    Dojezd dálnice při rychlosti 89 km/h dle SAE J2982*172 km
    Dojezd kombinovaný 50% město 50% dálnice při rychlosti 89 km/h dle SAE J2982*216 km
    Dojezd dálnice při rychlosti 113km/h dle SAE J2982*137 km
    Točivý moment225 nm
    Maximální výkon75 kw
    Maximální rychlost (max)180 km/h
    Maximální rychlost (trvalá)161 km/h
    Typ motoruZ-Force 75-10 se zvýšenou tepelnou účinností, pasivně chlazený vzduchem, vnitřní střídavý motor s permanentními magnety s optimalizovaným točivým momentem
    RegulátorVysoce účinný a výkonově silný, 900 A, 3fázový střídavý regulátor s rekuperační funkcí zpomalení
    NapájeníZF17.3
    Napájecí zdrojInteligentní integrovaná jednotka Z-Force® Li-Ion
    Maximální kapacita17.3 kwh
    Jmenovitá kapacita15.2 kwh
    Typ nabíječkyIntegrovaná 6.6 kw
    Doba nabíjení (standard)2.7 hod. (110 %) / 2.0 hod. (95 %)
    PřevodovkaPřímý pohon bez spojky
    Koncový převod90T / 22T, řemen Gates Carbon Drive Moto X9™, šířka 25 mm
    Přední odpruženíVidlice Showa 47 mm s oddělenou funkcí kazety s nastavitelným předpětím pružiny, kompresí a odskokem.
    Zadní odpruženíTlumič Showa s 46mm pístem, piggy-back rezervoárem a nastavitelným předpětím pružiny, kompresí a odskokem bez použití nářadí
    Zdvih přední vidlice190 mm
    Zdvih zadní vidlice190 mm
    Přední brzdyBosch Advanced MSC s kombinovaným brzděním (eCBS), Vehicle Hold Control (VHC) a režimem Off-Road, dvojité radiální 4pístkové třmeny J-Juan s radiálním hlavním válcem, kotouče 320x5 mm.
    Zadní brzdyBosch Advanced MSC s kombinovaným brzděním (eCBS), Vehicle Hold Control (VHC) a režimem Off-Road, plovoucí třmeny J-Juan 2x25 mm, kotouč 265x4,5 mm
    Přední pneumatikaPirelli Scorpion Trail II 120/70-19
    Zadní pneumatikaPirelli Scorpion Trail II 170/60-17
    Přední kolo3.00 x 19
    Zadní kolo4.50 x 17
    Rozvor1,525 mm
    Výška sedla828 mm
    Příslušenství nízké805 mm
    Příslušenství vysoké865 mm
    Úhel řízení25°
    Zámek kola109 mm
    Pohotovostní hmotnost247 kg
    Nosnost252 kg
    Ekvivalent spotřeby (město)0.59 l / 100 km
    Ekvivalent spotřeba (dálnice)2.25 l / 100 km

    Podobné modely

    POTŘEBUJETE PORADIT?
    NAPIŠTE NÁM
    Využíváme soubory cookies!
    Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.